گذر ثانیه ها

دل شکسته

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ق.ظ
دقیقا همونجایی که فکر میکنی همه چی خوبه و رو رواله. یه اتفاق میوفته که گند بزنه به خوشبختیت. یه اتفاق ناخوشایند که خواب شبتو ازت بگیره.

چقدر امشب حس میکنم دنیا با همه بزرگیش واسه من تنگ و خفه کنندست. وقتی نتونی حرفای دلتو به کسی بگی. وقتی باید بغض کنی و آروم باشی. شاید واسه همینه که تو این سن من باید موهام سفید بشه. دل نگرونم.... دل نگرونه خودم و دلم.... دل نگرونه آیندم بدون تو.... دل نگرونه اینکه یروز تورو با یکی دیگه ببینم کم بیارم و بشکنم....

 * دیشب بله برون برادرم بود. آرزوی قلبیم خوشبختیشونه.

 * خدایا حال بد من رو فقط تو میتونی خوب کنی پس دریغ نکن ازم....




  • خانم میم الف

نظرات (۱)

اگه مطالبی دارید که میخواهید بصورت کتاب با فرمتapk برای سیستم عامل های اندرویدی داشته باشید وبا نام خودتان ....

مطالب خودتون رو در قالب بخش بندی و محتویاتی که مد نظرتونه برای کتاب الکترونیک ( e book)

برای ما  در قالب فایل word بفرستید , 

شما میتوانید نوع آیکون درخواستی را خودتان به ما بگویید فقط عکس ویا ایکون مورد نظرتونو ابتدا آپلود نموده ولینک آن را برایمان بفرستید. 

 شما میتوانید یک کتاب اختصاصی تری داشته باشید و برای این کار :

عکس برای جلد کتاب

پشت  زمینه منو

پشت  زمینه متن

عکس نویسنده

آدرس وبسایت

آدرس ایمیل

تلفن تماس

را برایمان ارسال کنید تا یک کتاب حرفه ای و زیبا را به شما تحویل دهیم.



Read more: http://shahkelid.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی