گذر ثانیه ها

بی توجهی

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

مردها موجودات بی خیالین. بنظرم آخرش همون کاری رو میکنن که خودشون میخوان. یک هفته تمام واسه امروز عصر برنامه چیدم. حالا یهو پیام میده که ماشین رو خانوادم بردن بیرون. معذرت میخوام. ببخشید. نمیتونم بیام. حالا سوالی که پیش میاد مگه میشه ماشین رو بدون اجازه تو جایی ببرن؟ میتونستم پیام بدم حالشو بگیرم و غر غر کنم ولی سکوت کردم. باگفتن اشکالی نداره پیش میاد. قضیه رو تموم کردم.

 نمیدونم آقای میم چقدر به درد من میخوره. البته که خیلی بهتر از ماههای پیشش شده ولی بازم یجورایی نسبت به من بی توجهه. ولی من بدلیل علاقه زیادم همیشه کوتاه میام و سکوت میکنم. یجاهایی حس میکنم در حقم جفا میکنه دیگه.

 ولی با این اوصاف مثبت فکر میکنم و بوی بهبود میشنوم از اوضاع رابطمون!!!





  • خانم میم الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی